Saturday, December 18, 2010

Rindu dendam Lara

frens: couple ke?
me: eh. xdela..
frens: abes tu? bf?
me: entah.... :p

tak kesah la sape pun dia... tapi sekarang ni saya sangat rindukan dia.. cuti semester sebulan tak dapat jumpa.. now dah start sem baru pun tak dapat jumpa jugak.. huhuu.. dia sebok kerja katanya.. saya pun sebok dengan meeting setiap hari.. minggu depan ada macam2 program nak kena buat.. weekend pun masing2 sibuk.. jadinya bila nak jumpa?


keluarga saya dah kenal dia.. macam tu jugak dengan keluarga dia.. tapi antara kami tak pernah cakap pasal cinta.. bila keluar berdua, dia mintak izin ayah saya.. bila dia pulang ke rumah, saya kirim cenderahati untuk keluarga dia..

kini sudah hampir 3 tahun hubungan kami.. keluarga mengharapkan sesuatu yang terbaik di penghujungnya.. masanya akan tiba, insyaAllah..


setiap manusia diciptakan penuh dengan perasaan.. cinta itu indah jika diletakkan pada tempat yang benar.. tak perlu dikejar sesuatu yang belum pasti.. kalau ada jodoh tak kemana..

Ya Allah Ya Tuhanku, kau berkati lah hubungan kami.. jauhilah kami dari maksiat.. letakkan lah perasaan kami di jalan yang benar.. aku memohon keredhaan-Mu.. amin


2 nota tapak kaki:

Anis izyan Abd Rahman said...

wwwooowww
thanks for that doa aten~
anis tak tahu pon ade doa mcm tuh
tq so much~

FatinJelita said...

u r welcome.. actually ada byk lagi doa2 yg kita perlu baca tp kita tak tahu.. setiap 1 perkara yg kita nk buat, ada doanya..