Sunday, January 19, 2014

My Music Band di UIA

Assalamualaikum..

Throwback zaman U dulu-dulu.. 

Aku masuk UIA hujung tahun 2007.. biasa la budak2 freshie macam2 aktivity nak join.. Masa ni x busy study lagi, subjects pun amik yang ringan-ringan je.. Dan aku pulak memang suka join program, muka x malu pun ada gak nih hahaa.. 

Masa 1st year 1st sem, aku and the geng tubuhkan 1 Music Bandyang bernama, Puteh Band (sebab semua pakai serba putih).. Group ni ditubuhkan seminggu je untuk menjayakan Haleemah Girls Night (something like that, lupa dah apa nama program tu).. berhari jugak la ktorang praktis nyanyi lagu, x silap aku lagu I Believe I Can Fly-Westlife, Wajah-Jaclyn Victor dan Stand Together-Inteam.. haa kau 3 lagu terus.. 

Malu bila ingat balik sebab opening song ktorang buat gimik tapi x menjadi sangat hahahaa... Tutup lampu hall, bawak lilin sorang 1, bila lagu westlife start br tiup lilin n lampu terpasang, but end up ada lilin yg dah tertiup sendiri masa berjalan naik stage tu.. hmm gambar masa opening tu xde la plak..


Cover 'album' 
Sesi photoshoot 
Semua putih bersih jer...
Thanks to those yang edit gambar2 ni, kalau x dah lupa nama2 diorang ni..
Ni antara kenangan aku kat UIA dulu kala.. orang kata zaman belajar adalah zaman yang paling best.. Zaman yang x boleh diulang even bila amik master or phd, perasaan tu dah lain..

Ahli group ni pun aku xtau kemana menghilang.. semua dah lost contact lepas abis belajar sebab ktorang x sama course, batch pun lain2, ada yang grad dulu.. :( xpela hope korang semua berjaya dunia akhirat.. Antara kenangan terindah yang xkan dilupakan hehee..

0 nota tapak kaki: