Tuesday, November 30, 2010

Dinner di Frontera Sol of Mexico

bila dah lama tak hadap blog ni, banyak la menda yang aku nak citerkan.. yang dah tertangguh sekian lamanya pun aku nak tulis jugak.. sekadar untuk kenangan aku, lagipun almost 80% citer and gambar2 yang aku letak dalam blog ni tidak di postkan di fb..

few days before abes exam, dan b4 pulang ke rumah.. sempat la aku dan teman2 kampus hangout kejap sebelum cuti semester.. kami ke PJ dinner di Frontera Sol of Mexico! tempatnya sgt la dekat dgn UIA matrik PJ, jalan kaki dr UIA dlm 5 minit jek..


kami dgn lips angelina jolie, after makan ayam pedas!

mr Lalink

hidangan utama santapan (tinggal 2 ketul je lg)

muka tahan pedaS!


tujuan kami ke sini sbb kawan2 aku nak merasa 1 hidangan yg paling pedas iaitu Haqbanero Hot Wings Inferno! nama pun pelik.. kepak ayam ni ada 3 level kepedasannya.. dan diorang amik yg paling pedas.. harus la aku tak makan kan.. kang tak pasal2 aku tido hospital 3 hari.. 

overall aku tak suggest korang makan kat sini.. sebabnya halal tak terjamin, plak tu mahal sudah semesti dan agak membazir.. malam tu jek kami 11 orang makan total rm220! mau nya tak mahal, service charge je dah rm20, tax lagi rm10.. kalau nak makan jgk, prepare duit siap2 k, nanti xdela terkeZut nak membayor bill kan.. kui3~



0 nota tapak kaki: