Tuesday, November 30, 2010

Laptop ku bernyawa lagi..

oh NO!!

blog ku terabai lagi..
sejak pulang ke rumah, sambut raya haji, blog dipinggirkan..
bukan setakat blog jek, blog teman2 pun tak sempat nak jenguk & bagi komen..
konon aku ni sibuk sgt la kat rumah kan!

ahhh alasan!

sebenarnya aku lebih suka tak hadap laptop bila kat rumah..
yela, masa kat kampus laptop la teman rapat aku 24/7!
kalau xde lappy ni, macam tak lengkap hidup rasanya..
assignment, discussion, homework, facebook, blog, and almost everything yang aku
buat mesti kena guna laptop..
so bila kat rumah, aku cuba limitkan masa aku dgn laptop!

sebabnya, kat rumah ada tv (even aku tak suka tgk tv)..
then ada PS2 (yang ni aku suka main)..
ada adik2 yang boleh diajak sembang sampai lupa nak tido malam..
ada kereta yang membebaskan aku untuk ber'ronggeng' kemana saja!

jadinya laptop sudah tiada kepentingan lagi..
makanya juga blog pun dilupakan!

tapi hari ni, aku teringat kat blog aku ni..
dah lama tak update, followers sentiasa bertambah..
chatbox pun tak pernah sepi dgn kunjungan rakan blogger lain..

nanti aku BW korang balik k~
 

2 nota tapak kaki:

Mama Zharfan said...

selamat ber BW yer :)

FatinJelita said...

tq MZ cepat je dia komen.. nanti aten jenguk blog MZ n komen2 lagi k~