Wednesday, September 29, 2010

hadiah apa korang nak untuk contest/GA pertama aku?


bila dah selalu sangat join contest/GA sana sini
aku pun dengan berbelah berbesar hati nak buat jugak contest/GA sendiri..
nak tengok meriah tak contest/GA aku tuh.. mesti best~
tapi kalau xde orang join, adehh malunya.. @@!

so sebelum aku dengan rasminya nak anjurkan peraduan, aku nak survey dulu
barang apa yang patut aku bagi kat korang yang semangat nak join nanti..

adakah ianya sehelai pakaian ?
atau wangian diri ?
mungkinkah alat makeup ?
cenderamata ?
comforter set ?
sebiji motosikal ?
sebutir kereta (mainan) ?

korang nak apa? haa pilih2.. kalau ada teringin nak hadiah lain ke.. cadangan dibuka..
tapi... permintaan korang tak semestinya akan dilayan.

ianya perlu dinilai mengikut budi pekerti bicara otak warasku dulu.. 
ye r, kang ada yg mintak jd menantu ke, naya aku :p

p/s: sebarang cadangan akan dipertimbangkan =)





im waiting...




3 nota tapak kaki:

umialya said...

apa2 aje

Siti Nurhanim said...

aku nak aku jadi pemenang jer :)

Fatin a.k.a. Aten said...

@umialya: gud, nanti join contest/GA aten ek.. coming soon..

@hanim: klu semua org nak menang bankrup r aku.. ko wajib join tau! aku paksa ni.. hahaaa