Friday, January 14, 2011

Blog Heartbeat..

uihh blog ada heartBeat tak or detik jantung  in malay? kalau manusia hidup bila jantung berdetik, tapi kalau blog pulak camne yek? tetiba aku terpikir camne blog hidup kalau xde detik jantung? ermm dats why la arini aku dah masukkan heartBeat dalam blog aku.. ni untuk keselamatan supaya pasni blog aku akan terus 'bernyawa' dan membuahkan hasil nya.. =D

 

pada sape2 yang belum mengerti apa yang aku soksek2 ni, korang boleh la baca di SINI dengan lebih dan lanjut nya pasal detik janggut jantung blog korang.. thanks so much to mama zharfan a.k.a. kak suzi yang baik hati citer, explain, citer lagi pasal heartBeat ni..

okay guys, selamat berHeartBeat dgn blog memasing ya =)

p/s: jangan lupa klik heartBeat aku, kalau tak nanti tak hidup la blog aku ni.. :p hehee

0 nota tapak kaki: