Thursday, January 27, 2011

Home Sweet Home dear~

Yeaaa finally.. im home..
seriously tak pernah rasa happy camni..
yela sebab aku antara orang 1st yang balik umah utk semester break.. al-maklum la sem ni class aku isnin & rabu jek.. so weekend aku jadi 5 hari.. ahahaaa.. yeezzaaa!
orang lain masih sibuk dengan exam and class, aku awal2 lagi dah cabut balik rumah..

sesampainya di rumah, sunyiii nya.. hmm dah tinggal bertiga jek (mama, abah & baby).. so bila aku balik ni meriah la sket dgn kenyaringan suara lunak ku.. hehee :p

 driving adalah kewajipan bila di rumah

baby memang happy la sbb dia ada teman.. aku la yang kena hantar dan amik dia ke sekolah.. tolong dia wat homework, prepare her lunch, teman tido dia.. sekarang ni abah dah belikan 1 small piano for her.. balik sekolah je tengah hari td, terus nak tunjuk skill dia main piano.. takde la terror mana pun tapi compare dgn aku dia power la..

xpe, tunggu la cuti seminggu ni i'l learn at least one song to play.. hmm maybe lagu ABC, or hapy birthday.. =D

ok la, nak siap2 then teman mama dengar talk public mutual.. -.-


2 nota tapak kaki:

秋 ツ said...

yeay! balik kampung~

FatinJelita said...

hihii.. teruja amat.. thanks drop by~