Wednesday, January 12, 2011

Full time supporter of Fabulous Haleemah

kepada student, staff, ex-student of UIA, korang mesti dah tau apa yg aku nak story kan.. ecehh macam famous jek kolej aku.. 2,3 minggu ni aku membz kan diri dengan segala macam persiapan sempena University Sport Carnival (USC 10) yang sedang berlangsung from 10-15 january 2011 skrg..

 some of supporters

dats why la aku jarang update blog.. boleh kata meeting almost everyday.. aku part special task, so ditugaskan untuk buat button badge, player name tag, design baju and duty on monday & tuesday tgk games.. today rabu so dah bleh lepak r..

 
 hockey team

ohh xde maknanya, baru je kejap td dapat mesej berbunyi "kpd semua MRC/committee yang ada kelapangan masa, sila hadirkan diri anda di court bagi meramaikan lagi supporter untuk team Fabulous Haleemah"! aisehh baru je nak rilek-rileks jap..

 volleyball team

today hari yg ke-3 USC 10 berlangsung.. tinggal lagi 2 hari, then closing ceremony on Saturday night.. cepat la habis program ni.. dah penat kena jadi runner games.. tapi xpe, dah last year kan.. so kena manfaatkan segala ruang dan masa di kampus..
p/s: zaman sekolah/universiti ialah masa yang paling indah dan penuh dgn kisah2 manis pahit :D


2 nota tapak kaki:

Leyha said...

Wah! bestnya ada penganjuran sukan! hehehe . betul2. campus life memang best! hehehe :D

FatinJelita said...

yup, rugi kalau tak aktif join program masa belajar ni.. leha pun mesti aktif kat U kan..