Sunday, August 15, 2010

Aku Dia Dan Polca Dot Shawls

aten join contest pulak.. biasa join GA kan, now nak join contest.. contest ni ada syarat2nya.. dan wajib la di ikuti kesemuanya.. contest ni tentang Aku Dia & Polka Dot Shawls.. tapi aku amik kategori Aku & Polka Dot Shawl je..
so ini lah gambar aku dengan Shawl polca dot ku.. dan ini la satu2 nya polca dot shawl yg aku ada.. dan pic ni la 1st time aku pakai shawl ni masa kluar dgn kwn b4 puasa baru2 ni.. kenapa aku suka pakai shawls ni? sebabnya shawls ni aku dapat free dari 1 online shop.. kiranya aku beli baju, then dpt free gift shawl ni. pulak tu aku ni tak pandai sgt nk pilih polka dot shawl even aku mmg suka dgn polka dot. bukan apa, bimbang tak cantik nanti bila pakai.. so bla dah dpt free, aku happy la.. tak perlu susah2 nk pilih & beli.. pulak tu shawl ni kain cotton, so senang nak pakai. dan mengikut pada teman2 ku, shawl ni sgt sesuai dgn ku sbb aku akan nampak comel dan ayu gitu.. >_< so, ini menyebabkan aku syg sgt2 kat shawl nie.. kalau kwn2 nk pinjam pn aku kureng sket.. shawl lain xpe.. hehee ok la kt sini aku nak tag utk korang: misszaie izan ishak tiefazatie closing date 4 dis contest is on 5/sept/2010..

4 nota tapak kaki:

Unknown said...

betul la ateen, shawls ni memang sesuai sangat.tq ya joint contest ni..wish luck 4 you

FatinJelita said...

hehee.. ok tq~

Shiqa Nawar said...

gud luck!

FatinJelita said...

tq cik shiqa~