Friday, August 27, 2010

Oh! Secret Admirer - Part 2


semalam aku ada post pasal tajuk yang sama, tp hari ni sambungannya..
bagi yang tak baca la, klik kt Oh! Secret Admire - Part 1

kalau dalam part 1 tu, kedua-dua admirer aku, aku tak tau..
dan tak kenal sampai sekarang..
tapi, dlm part 2 ni, aku citerkan psl secret admirer aku yang akhirnya
dengan berani menonjolkan diri mereka depan aku.. yeahh=)

kisah pertama:

masa ni aku dah form 3@4 kat sekolah..
si dia kelas lain, aku kelas lain..
tapi banyak kali kami dapat berjumpa sebabkan aktiviti sekolah.

mula-mula aku tak perasan la, but then aku dah start dengar gosip2 melayang pasal dia
yang menaruh hati pada aku..
ohh damn!

aku lak malas nak layan semua gosip2 liar ni.. <ecehh> hehee

aku tak kenal sgt pun dia..
tapi bila ada je program luar yang memerlukan hanya 2,3 orang pelajar
mewakili sekolah, mesti cikgu pilih aku & si dia.
byk kali jugak aku dan si dia join program sesama..

suatu hari, lepas waktu rehat tamat, aku lihat ada sekeping nota dlm laci meja.
aku tak ingat dah apa dia tulis, sebab panjang sgt.
apa yang aku ingat, dia kata nk berkawan..
tapi nota tu tanpa nama!



bila aku siasat, then baru aku tau,
betul la si dia tuan empunya yang menulis nota rahsia itu.. wawaaa :p
kami pun terus plan nak jumpa..

tempat yang dipilih memang strategik.
di bilik kaunseling okay! hahahaa

kebetulan aku president counseling club & VP kelab pembimbing rakan sebaya.
so dengan kuasa yang ada, bilik kaunseling tu la jadi port kami.. =D
selalu jgk la kami berjumpa.. tapi bukan dating yer..

kadang2 cikgu pun join skali sembang sama2..

apa jadi ek pastuu??
nak tau??

#
#
#
#
#
#
#
#
#
#

ktorang jadi kawan jek!
even si dia telah meluahkan hati jantung dan perasaan pada aku..
hahahahaaa.. kejam kan aku!

takde la, aku malas la nak couple2 zaman sekolah ni..
lagipun sebagai budak kaunseling, cikgu selalu perhatikan & nasihatkan aku.

tapi yang menariknya, kisah aku dan si dia tidak di ketahui umum.
hanya aku, si dia, dan 2 orang cikgu.. =D




kisah kedua:

yang ni memang aku tersangat tak sangka.
dari tahun 2003 hingga lah tahun 2008 si dia menjadi secret admirer aku!
5 tahun beb!

kami kenal, tapi tak rapat.
kami 1 sekolah, tapi tak pernah bercakap pun.

bila dah tamat sekolah, masing2 melanjutkan pelajaran.
masih lagi tidak berhubung.

then pada 2006, dia jadi kawan kat friendster aku.
dia mintak email, katanya nak add YM.

2007, kami mula rapat..
selalu berchit-chat di alam maya..
sesekali, si dia ada menghantar sms.

2008, si dia mula mencuba utk menarik perhatianku.
akhirnya pada Ogos 2008,

si dia telah meluahkan perasaannya.
yang telah terbuku sekian lama.

tapi sayang 1000x sayang,
hatiku telah dipunyai oleh seseorang.

lantas, si dia mengundurkan diri dan menghilangkan diri.

2009 - aku dapat tau, si dia sudah ada yang teristimewa
2010 - si dia telah berkahwin dengan gadis pilihannya.



p/s: dua orang si dia yang aku maksudkan tu,
mempunya nama yang hampir sama.


0 nota tapak kaki: