Monday, August 23, 2010

Maaf la kawan2...

emm 3 hari tak update blog, tapi follower makin bertambah.. maaf la yer kawan2.. rasa bersalah sangat2.. bila tgk dekat shoutbox banyak je yang comment and tinggal jejak. actually minggu ni & minggu depan agak busy dengan segala exam, quiz & assignment. yela, 2 minggu lagi nak cuti raya kan, so lecturer semua berebut nak buat exam awal2.. tapi bagus jgk, sebab nanti boleh la aku beraya sakan.. so far baju raya dah siap 2 pasang, tudung pun dah beli, kasut pun sudah.. cukup la tu kan.. sekarang taknak dah beli banyak2.. baju raya yang lepas2 pun masih ada yang belum pakai.. mama pun dah bising cakap membazir.. jadinya, 2 pasang kurung je raya aku kali ni.. ouh ye, diz year jgk aku tak buat kebaya.. sedey... uhukk2.. emm bukan i gemuk okay, tapi tak jumpa kain yang berkenan nak dibuat kebaya.. ok, taknak cakap pasal raya lebih2.. puasa korang camne? lapar tak? hehee bila 3 hari aku tak bukak blog, means selama itulah aku tak sempat nak singgah blog kawan2.. mesti dah banyak update kat blog korang2 kan.. xpela, nanti ada masa aku BW & comment2 post korang yek. skrg ni aku tengah sibuk buat homework.. tapi masih sempat curi2 berblog.. sekejap je ni tau.. sudi2 kan lah membaca & komen ye kawan2 sekalian.. =) camat berbuka to all.. lebiu~

0 nota tapak kaki: