Wednesday, December 1, 2010

1 December 2010

It is the beginning of December, but it is the end of 2010..
rasa macam br je semalam 2010 bermula.. sekarang dah menuju ke akhirnya..
tahun datang bersilih ganti, hari berlalu pergi, masa berdetik tanpa henti, bumi berputar setiap waktu dan aku bernafas tanpa sedar.. bulan terakhir ni akan menginjak pergi dalam masa 30 hari lagi.. memberi laluan pada tahun yang berikutnya..

Hari ini aku bangun awal, seawal pagi, melihat kabus tebal depan rumah..
menyaksikan hujan dingin di kelilingi bukit2..
aku rasa FRESH! syukur aku masih hidup, masih diberi hayat untuk bernafas dan
menjalani kehidupan di dunia..

Setiap tahun aku tanamkan azam dalam diri untuk dicapai.. alhamdulillah tahun ni tercapai~
Azam tahun depan sudah difikirkan.. semoga tertunai hasrat itu..
---->that is my thought in the early morning of 1st December.. counting days to meet 1st January 2011 soon.

4 nota tapak kaki:

~terataibungaindah~ said...

all the darling =p

Fatin a.k.a. Aten said...

hehee =)

Far8 budak baik said...

aku bace mcm sajak pun ade gakkk..
ahahaha..taknk kongsi ke azam tu??
hihi

Fatin a.k.a. Aten said...

@far8: spontan je taip tu.. mcm sajak ek? hihii.. azam tu enrty lain la aku cerita.. tunggu last day of 2010.. br best~