Wednesday, December 1, 2010

Impian angan-anganku Musnah

Aku sedih.. sedih sgt rasa hati ini...
semalam punya la excited.. tido pun awal jek (dlm kul 12.07am) dengan harapan esok kan menjelma sebagai hari yang paling indah untuk diriku..

Tapi segalanya musnah.. hancuss!
wahh atenn.. tajuk tak bleh menarik lagi.. ahahaa
sebenarnya hari ni, 1 Dec 2010, aku dan adik2 plan nak jenjalan di Kuala Terengganu..
next week kami2 semua nak balik KL dah..

Bangun pagi dgn perasaan happy, FRESH..
tapi hujan plak.. dari pagi sampai la sekarang!
di saat entry ni ditaip, hujan masih menitis tis tiss lagi di luar..
jadinya segala plan semalam cancel.. dan postponed to tomorrow..
harapnya esok hari cerah la yer..


hujan di awal pagi.. dengan harapan, akan reda bila petang menjelma..
pic aku ambil depan rumah, pukul 8.15am

kabus pagi.. rumah aku tepi bukit2..


hujan masih lebat sehingga petang.. reda hanya beberapa minit jek..
pic ni aku ambil 5.13 petang..

bila hujan lebat, astro pun xde siaran, maka aku habeskan masa depan pc, ngadap blog.. adik2 main game je la.. nak jogging ptg2 pun tak boleh.. al-buhsan jgk la sebenarnya.. uhuu~





0 nota tapak kaki: